۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸

پیام فرمانده سپاه الغدیر یزد درپی عملیات وعده صادق۲

پیام فرمانده سپاه الغدیر یزد درپی عملیات وعده صادق۲

یزد - فرمانده سپاه الغدیر یزد در پی عملیات وعده صادق۲ و در هم کوبیده شدن زیرساخت های نظامی رژیم وحشی و غاصب صهیونیستی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام سرتیپ حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

خداوند عزیز و ذو انتقام را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی همسنگران و سبزپوشان حریم ولایت و ملت در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصویب شورای عالی امنیت ملی و با هماهنگی کامل با ارتش قهرمان در پاسخ به شرارت‌ها و جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با حمله موشکی دقیق پایگاه‌ها و مقرهای جاسوسی این رژیم را با صدها فروند موشک مورد اصابت قرار داد.

این حرکت غرورانگیز با موج حمایت و شادی مردم عزیزمان همراه شده و با پیام‌های سراسر مهر و محبت فرزندان و خدمتگزاران خود در سپاه پاسداران را مورد عنایت قرار داده‌اند. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم دارالعباده که با حضور پرشور خود در تشکیل زنجیره انسانی ۱۰ کیلومتری در حمایت و یاری از حزب الله به فرمان ولی خود لبیک گفتند؛ این پیروزی بزرگ را خدمت حضرت ولی‌عصر (عج) و نائب ایشان، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم شریف و بصیر استان یزد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6244236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha